Gå til innhold

Discovery 2 med ødelagt girkasse/ TQ vurderes solgt


Anbefalte innlegg

Landrover Discovery 2, automat TD5 2001 modell, vurderes solgt, gått 285 000km. Etter at girkassen røk har jeg dessverre prøvd å bytte denne uten vellykket resultat. Tipper det er TQ som er gått nå, får ikke noen feilkoder på girboksen. Lite rust, men en del rust rett under vinduet. Vindusheisen på førersiden virker ikke. Bilen har fått jevnlig vedlikehold og selges med takgrind og nanocom. Noen riper og ødelagt støtfanger bak. Ny lykt følger med samt en kasse med diverse deler.

 

Bud ønskes.

For spørsmål ring 99043950.

 

Se liste over vedlikehold i vedlagte pdf.

 

 

 

 

20210709_201703.jpg20210709_203113.jpg20210709_203153.jpg20210709_204102.jpg20210709_203101.jpg

 

 

 

 

20210709_201703.jpg

20210709_203110.jpg

Disko 2 reparasjon.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bankes i ramme, gulv og skjermer foran før jeg tør å si noe om verdi på en D2 dessverre..  også spørs det hvor dårlig det er under ruta? Verdien vil bli mye bedre hvis den kjører ihvertfall :) Hvis du er glad i den så synes jeg du skal sette den under tak og la den stå til du kan gjøre noe med den. Det er ikke god butikk å selge den som den står nå B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er ikke rust på denne, du kommer i alle fall ikke gjennom rammen med en skrutrekker. Har derimot et par andre feil. Er litt misfarget inne i taket. Bremsene virker litt dårlig. Byttet bremsesylinder, men tror jeg burde byttet bremsekraftforsterker også. Dette følger med. I tillegg til overnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...