Gå til innhold

Terrafirma hevesett disco 1/defender/range rover


StianLek

Anbefalte innlegg

Selger terrafirma dempere, fjærer, forlengede tårn til frontdempere og festebrakett til bakdempere. Lite brukt da det har stått på en disco 1 som ikke har hatt skilter. Ble kjøpt som en del av kit fra mm4x4 laget til top gears range rover. Se link for detaljer om type osv. Usikker på pris, så bare kom med forslag/bud :)

https://www.mm-4x4.com/4-super-lift-kit---same-spec-as-5-fitted-to-our-defender--bbc-top-gears-range-rover-4697-p.asp

20210705_185921.jpg

20210705_190459.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Erik Iversen skrev:

Jeg kunne være interessert i fjærene om du vurderer å selge kun dem. Mine er meget slitne for tiden... blush

Hvis han ikke vil selge de løst, og du bare skal ha fjærer så er det mulig jeg har det liggende. Kan sjekke i helgen om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, KethilF skrev:

Hvis han ikke vil selge de løst, og du bare skal ha fjærer så er det mulig jeg har det liggende. Kan sjekke i helgen om du vil.

 

Takk, gjerne det! :) 

Jeg har plukka av både vinsj, takgrind, markise, turkasser osv. og helt uten last er bilen 5 cm skjev bak og 3 cm skjev foran. Så det virker som fjærene virkelig har fått det. Pkk karene var litt vanskelig på det, men jeg fikk snakket den gjennom.. Men det må jo ordnes uansett. :)Har lyst på nye OME, men brukt hadde passet budsjettet bedre. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...