Gå til innhold

Parkering i Oslo


Anbefalte innlegg

Skal bo to døgn på hotell i Oslo sentrum fra onsdag, på tur til Sandefjord. Men å parkere Defender i byen er vel bannlyst/ruinerende? Er Gardermoen beste alternativ, og flytog fram og tilbake? (Hilsen bonde i byen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardermoen er jo også dyrt som bare f***.

 

Å parkere i sentrum er ikke noen morsom opplevelse, spesielt om du ikke er kjent.

 

I denne situasjonen hadde jeg først hørt om det er noe parkeringsmuligheter i forbindelse med hotellet (ring resepsjonen - de veit)

Alternativ 2 hadde vært å bruke en av innfartsparkeringene (https://no.wikipedia.org/wiki/Innfartsparkering)

Om ikke noe av det klaffer noe særlig så kan man jo vurdere gardermoen eller lignende, man parkering er er jo enten langt unna facilitetene, eller svindyrt (P10/P11).. Så det er ikke noe veldig godt alternativ.

 

Om du prøver deg på et parkeringshus, for all del IKKE rot deg inn i palleet (om det stedet fortsatt finnes). jeg var en gang opp i 11. etasje der med en  chevrolet caprice stasjonsvogn - og det var såvidt jeg noensinne kom meg ut igjen.

 

-C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...