Gå til innhold

Skråstag bak grill


Skjegget

Anbefalte innlegg

Bygger om fra AC grill til NON AC grill.. har fjernet AC registeret og montert skråstagene opp til panserlåsen. Men skråstagene er litt for lange? Vil ikke bli rom for å justere panserlåsen sideveis hvis jeg presser de på plass.. er det en annen panserlås også når man ikke har AC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bygget også om ved å fjerne aircon-radiator og til grillramme som bygger mindre ut. Jeg kan ikke huske annet enn at stagene var riktige til både gammel og ny ramme. Hva med å bøye litt på dem? Evt prøve å korte dem inn. 

20170527_151117.jpg

20170704_171703.jpg

Endret av Peik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT. Er det forskjell på braketten der panser låsen er på en med ac og uten?

1 time siden, Skjegget skrev:

Bygger om fra AC grill til NON AC grill.. har fjernet AC registeret og montert skråstagene opp til panserlåsen. Men skråstagene er litt for lange? Vil ikke bli rom for å justere panserlåsen sideveis hvis jeg presser de på plass.. er det en annen panserlås også når man ikke har AC?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ekstra vinkelbrakett under låsen som festes i øvre del av AC register.. kan ta ett bilde senere om du vil se den. Ok, skal se mer på lengden ikveld.. mulig det går når skruene under låsen er strammet til lurer jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2021 den 13.01, Skjegget skrev:

Er en ekstra vinkelbrakett under låsen som festes i øvre del av AC register.. kan ta ett bilde senere om du vil se den. Ok, skal se mer på lengden ikveld.. mulig det går når skruene under låsen er strammet til lurer jeg på.

Gjerne det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...