Gå til innhold

Solihull`s finest 11.09 til 12.09


safaripaul

Anbefalte innlegg

Nattsafarien club mag A4 2021 (1).jpg
 

Fredag 10. september

 

1800 åpning av camp på Vang i Stokke. Det er mulighet for telt, vogner mm. Det er mulighet for litt strøm og det er tilgang til WC. Vi tenner felles grill ca kl 1900

 

Lørdag 11.September.

 

0900 felles avreise og kolonne via gamleveien til Karljohansvern i Horten

1000  felles frokost på KNM Narvik (koster litt ekstra)

1200-1600 utstilling av Solihulls finest inne på Garasjetorget på Karljohansvern

1630 Felles kolonne til camp i Stokke på vakre veier i gamle Vestfold

1800 felles grill på camp

 

søndag 12.september

 

1000 Start Rebus løp fra camp. Der blir en ca 3 timers reise på Vestfolds gamle vakre veier med rebuser under veis. Målgang er på samme sted som start.

 

Det hele avsluttes med premiering av helgens begivenheter ca kl 1400

 

Plaketter blir utlevert forløpene. Avgift for hele helgen med overnatting er 100,- for medlemmer, 250 ,- for ikke medlemmer.

 

Endret av safaripaul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Det er bare å møte opp på Stokke. Ingen påmelding, erfaringsmessig er det plass nok til alle . 

Her er link til Campen . Jeg setter ut et par skilt og er på plass fra kl 1800 på fredagen . 
 

 

Fjellvang Vestre Skjee
https://goo.gl/maps/X31nvGk4wSoANKgZ9
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, gautes skrev:

Sabotert fremmøte av bursdagsbarn på 60. :(


:(

11 timer siden, Marius FM skrev:

Jeg kommer, fra fredag, med kartleser B)

Vi mønstrer også 2 stk til frokost på skuta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg helg og utstilling . 
 

Til dere som kommer direkte til Horten på lørdagen. Frokost på KNM Narvik er fra kl 1000. Det koster 150,- for egg og bacon . Det må være en fantastisk start på dagen . 
 

Festet knappenål
https://goo.gl/maps/N1Xn4XFNN39VzxbDA

 

Utstillingen starter kl 1200. Kjør gjennom porten og forbi ubåten . Jeg er på plass der fra ca kl 1100 utover . 

Endret av safaripaul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2021-9-7 den 14.50, JanPeterPoulsen skrev:

Jeg håper å komme på lørdagen hvis den gamle damen Mabel, serie 1, 88 tommer, 1958 model, reg.nr.: H9345, klarer turen fra Oslo

 

Da blir vi kanskje mer enn én Series One på Karljohansvern i år!  :D

 

Bilder fra innkjøringen i fjor - tatt fra en noe uvanlig vinkel, men slik blir det når en er først i "køen".

DSC_9726.JPG

 

DSC_9725.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det et forslag som er lik tidligere brukt løype, sendt til meg av en medforumist:

 

1. Start parkeringsplassen Kjørboparken i Sandvika.

 

2. FV 165 til Røyken via Slemmestad. Videre til Hyggen, så inn Drammensfjorden til Drammen.

 

3. Videre ut via Tangen på FV 319 rundt Svelvik og Berger inn til Sande.

 

4. FV 313 videre derfra til Holmestrand og ned til Horten ved Nykirke. Avkjørsel ned til Karljohansvern.

 

 

Dette kan være et alternativ dersom noen finner et tidspunkt å møtes. Jeg ser Google estimerer nesten 2,5t på denne ruten. 

 

Jeg må reise ned i forkant pga gjennomføringen av frokosten på fregatten - og da "sans-Rover" (!) (bremsevæskelekkasje!)

 

Google Map Screenprint under

 

SF RUTE.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...