Gå til innhold

Webasto ebersprächer lokasjon


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en 2009 model, som visstnok skal ha en Webasto/ebersprächer et sted. Har noen feilmeldinger når jeg leser av fra min OBD2 leser. Jeg lurer på hvor de vanligvis er montert på norsk registrerte biler. Er så mange forskjellige svar på freel2.co.uk. er det i en av hjulbuene? Å er det noen som har en guide på rense kammeret, evt feilsøke andre feil på de, har skjønt at det er en enkel skal å se på, noen ledninger, en tenner og motor? Må bare finne den først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Velocette skrev:

Ja ;-)

Takk. Da skal jeg oppdatere etter hvert, Ila sommeren hvordan prosjekt fjernstyrt parkeringsvarmer konvertering går:)

6 timer siden, Mr Rover 75 skrev:

Høyre hjulbue. Ta ut innerskjermen, så skal du nok komme til. 

Supert. Takk for tilbakemeldingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2021 den 17.58, Freelander 2 follo skrev:

Takk. Da skal jeg oppdatere etter hvert, Ila sommeren hvordan prosjekt fjernstyrt parkeringsvarmer konvertering går:)

Supert. Takk for tilbakemeldingen

Hold oss oppdatert om hva du finner :)  Min har vært helt død siden jeg fikk bilen for 5 år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...