Gå til innhold

D3 05 rust i hjulbue, deler?


Trond O

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
8 hours ago, Cambo said:

Hei, 

Har samme problemet. Finner ikke kanaler på sidene til AF. Har du en link til de du kjøpte? 

Har snakket en del med AF i det siste. De har mye som ikke ligger på siden. Ringer du de, så for du super service :wub:

 

Kan hende jeg ringer de på mandag, Jeg har kanal rust som er sandblåset. Men det blåste rett gjennom ytterkanal og innerkanal.  Jeg har kjøpt stål plater å har tenkt å banke til plater selv da jeg ikke fant noe kanaler. Men tror jeg ringer å sjekker hva disse koster i tilfelle de er gratis :rolleyes:Koster de litt mer en passe billig, blir det banking på meg.

Endret av kamran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Tar opp denne tråden igjen jeg... :)

 

Har rusthull på begge sider i bakkant av kanaler/nedre del av hjulbue på '05 D3.

 

Er ikke dette et "kjent" problem på disse bilene men jeg finner ikke sveisedeler til å fikse dette (som på D2)?:rolleyes:

 

Ikke vært i kontakt med Advanced Factors men syns det er merkelig at det ikke finnes lettere tilgjengelige deler for dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Cambo skrev:

Jeg kjøpte disse fra LR Direct: https://www.lrdirect.com/da1941-d3-d4-sill-repair-panel-rhs 

 

Antar det er de du mener? Hadde og hull i hjulbuene, men her loddet de nytt $$$$

 

Takk for info!


Dette er vel kanalene det (ser ikke noe bilde av delen) men det er også hull en del opp på nedkanten av hjulbuen på begge sider på min bil og har lett lenge etter sveisedeler til dette - finnes veldig fine deler til D2 ser jeg men finner ikke til D3/4...

 

Hvordan loddet du dine hull da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2022 den 16.54, helminsen skrev:

 

Takk for info!


Dette er vel kanalene det (ser ikke noe bilde av delen) men det er også hull en del opp på nedkanten av hjulbuen på begge sider på min bil og har lett lenge etter sveisedeler til dette - finnes veldig fine deler til D2 ser jeg men finner ikke til D3/4...

 

Hvordan loddet du dine hull da?

 

 

Jeg loddet ikke, Dalset Auto på Øster Aker Vei loddet. Gi meg gjerne et sett fastnøkler, men karosseriarbeid må andre ta seg av... 

 

Det ble bra, men dyrt :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...