Atle G Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Har i løpet av kort tid 2 ganger opplevd at gummien på tuppen av Fuel Cut off solenoid i diesel pumpen på vår 300Tdi, 2.8 har sprukket slik at den ikke stenger for diesel/motoren stopper ikke. Noen som har vært borti dette? Årsaker som kan føre til dette? I tillegg: Har bestilt ny(e) fra både Skruvat og Rimmer - men forsinket fra begge. Har noen en slik liggende som kan sendes straks - mot å få en ny i retur? Hadde kjørt 15.000. km før den første sprakk - så gikk det bare noen uker før den neste (som ble levert fra Rimmer - Bosch/OEM) sprakk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Croft Skrevet 8. juli 2021 Del Skrevet 8. juli 2021 Hei Atle Dette er vel et kjent problem med diesel pumpa på 300TDI ved tuning/ oppgradering til 2.8. Fourby har laget et alternativ av metal som skal holde bedre, se : https://fourby.co.uk/epages/950004277.sf/sec257d4f66a3/?ObjectPath=/Shops/950004277/Products/FSS Bi Metal - Bosch VE Fuel Stop Solenoid Plunger - www.Fourby.co.uk Dersom vi snakker om samme ting da. Har desverre ingen ekstra hverken i metal eller gumi liggende her. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.