Gå til innhold

Cappings - nå er det nok!


tigergutt

Anbefalte innlegg

Ja. De må være der for å stive av, og dessuten vil det bli åpent der cappingsene har vært om de fjernes. 

 

Det er ikke så mye jobb som det ser ut til å løfte taket. Du trenger ikke løfte det av, bare opp litt. Absolutt verdt jobben når du er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2021 den 14.38, Siggen skrev:


selvgjort?

 

Nei, så handy er jeg dessverre ikke. Ble gjort på verksted, så mitt innspill var litt upresist! 

 

Nico

Endret av Nico
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2021 den 16.07, Nico skrev:

 

Nei, så handy er jeg dessverre ikke. Ble gjort på verksted, så mitt innspill var litt upresist! 

 

Nico

Jeg har samme problem og vurderer hva jeg skal gjøre. Kostnad betyr mye. Hva kostet det å få dette gjort profesjonelt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2021 den 0.05, Espen Olsen skrev:

Jeg har samme problem og vurderer hva jeg skal gjøre. Kostnad betyr mye. Hva kostet det å få dette gjort profesjonelt?

 

 

Det er ikke billig - det kom vel på rundt 17-18,000 kroner med moms til staten inkludert grunning og lakkering av cappings mener jeg og huske - gjorde litt andre ting også.

 

Det satt langt inne og brukte vel noen år før jeg følte det ble for ille og måtte bite i det sure eple.

 

Nico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å anbefale galvaniserte cappings og droppe ethvert forsøk på overmaling.

De beste cappingsene er de fra gamle seriebiler. Tykk og god galving. Stålet likeså.

Ikke helt gærne de nye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gautes skrev:

Pleier å anbefale galvaniserte cappings og droppe ethvert forsøk på overmaling.

De beste cappingsene er de fra gamle seriebiler. Tykk og god galving. Stålet likeså.

Ikke helt gærne de nye heller.

Men passer 109" på 110? Nye galvede er ikke fryktelig dyre: 

 

https://yrmit.co.uk/product/hdg-cappings-brand-new-lr-defender-110-csw/

 

Espen

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...