Gå til innhold

Seter eller benker til S3 109 lasteplan


ezpl

Anbefalte innlegg

Tenker på å installere seter langs sidene bak på min S3 109 pickup siden bilen er registrert for ni personer. Ønsker å finne noen benker eller aller helst originalseter i brukbar stand. 
Helst ikke alt for mange timer kjøring unna Gardermoen :-)

Endret av ezpl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dette ikke koster all verden fra England heller - totalt ca 3000,- for to 3-setere inklusive frakt, mva og fortollingsgebyr..
https://www.paddockspares.com/da3059-bench-seat-3-seater-only-suitable-for-lwb-2door-black-vinyl.html

 

Noen som har erfaring med disse setene eller er det bare å bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,
Det er jo en exmil du har og det er originalt seter bak i disse, du har kanskje fortsatt festene til de også?
det kan nok hende noen her har noen seter liggende, jeg ga bort to slitene i fjor og de forsvant fort så det er nok noen so har noe liggende. eller er du ute etter slike du liker med ryddstøtter så er det jo det også en fin løsning, men de stikker opp over kanten bak og er veldig synlige i profil men det er smak sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!
Jeg har dessverre ingen fester, kun noe jeg antar er feste til lastestropper langs kanten. Ja, får håpe noen som har seter liggende ser dette. Skulle gjerne kjørt junior og noen venner til skoleavslutning om et par uker. Det spiller mindre rolle hva slags seter det egentlig er - enkle benker er helt fint - det kommer ikke til å bli brukt hver dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er festene til setene.

lVo98kXtFg9jxYIfPplnyQracP3cy6p4cAoWzATH     JY6UDNQ_Eic90nUt6F7jLKBbo1vTsdnww5jYLENE

 

Video av fester:  https://photos.app.goo.gl/Vf3Q2ytfmPQWy2Jo7

 

ACtC-3e6GWFyuWjYmtQ84M0h7oALXWVYOvEZ3u8p

 

Med begge på plass, min bil er også regget for 9 med disse putene.


Passet bra med at jeg har taket av om dagen.
men uten taket har du ikke ryggstøtter på disse, du kan såklart latg til noe, ser du har en planke der, det hjelper jo litt.
 

Endret av HåvardW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, slik de er festet ja. Et sånt sett hadde vært praktisk - enkelt å ta ut. Min er jo en pickup, også registrert for ni personer. Tidligere eier har satt inn noen planker på siden som kan tjenestegjøre som ryggstøtter.
Sideplankene kommer godt til nytte når man har sagd ned noen 7m høye Thuja-busker og skal på fyllinga :-D

Endret av ezpl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsatt interessert i seter om noen skulle ha. Eventuelt om det er noen jeg kunne lånt av på torsdag denne uken... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt genialt! Takk :D

Sender PM for å avtale nærmere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...