Gå til innhold

RR P38 HSE, 1995. Interressant for noen som delebil?


DavidA

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg må med tungt hjerte innse at min kjære P38 nok har fått sitt endelikt hos meg. Det er en eller annen diffus feil på EAS-systemet som gjør at bilen ikke vil heve seg. 2 forskjellige verksteder her i Vesterålen har prøvd å finne feilen, men har måttet gi opp. Iflg verksted nr 2 den var på er det også så mye rust i kanalene at den ikke vil bli EU-godkjent. Men dette var det en her på forumet som mente måtte være bare tull. Ellers virker alt på bilen, og jeg har omtrent ikke hatt problemer siden jeg kjøpte den i 2011. Syns det ville være for ille å sende den til opphøggern. Tror dere det har noen hensikt å legge den ut på Finn? Det hjelper vel neppe på interessen at den står her oppe i Vesterålen.

 

Håper på svar/tips/gode råd

 

Mvh

David Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste tipset jeg har er at det skal sikkert mange nordover på norgesferie i sommer, så om du ikke blir kvitt den nå før sommeren så skal du ikke se bort ifra at noen kommer å kikker på den.

Kanskje noen som har skikkelig kompetanse på P38 kjører forbi og har mulighet til å diagnosere.

Hold motet oppe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Kenneth! Jeg kjøpte faktisk en Nanocom, som jo skal være det beste, i 2019, men den låser seg faktisk når jeg prøver å gå inn på EAS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
4 timer siden, christianvig skrev:

Har du bilen ennå? Jeg er på jakt etter noen deler til min 4.6.

Hei. Nei, jeg solgte den i fjor. Nye eier brukte bare 2 dager på å få den i kjørbar stand igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...