Gå til innhold

Legge til bilder


Jari

Anbefalte innlegg

Ser det er flere som ikke får til dette. Har det vært en oppdatering på noe som vi ikke har fått med oss??

Hvis jeg velger å sette inn et eksisterende bilde går det bra? så det må være opplastingen som svikter. Har forsøkt å nedscalere bildene til 800 x 600 også men det virket heller ikke.

2013-12-10-675.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når man legger til bilde kommer det opp : Dobbelklikk for å endre bilde, der kan man bl.a. forandre piksler. 

De er satt til : bredde 0 lengde 0 men det er ikke mulig å velge + velger man - blir til og med den lille firkanten borte også

Ser nå at hele denne tråden burde vært lagt under tråden på Forslagsiden blush Sånn går det når jeg ikke følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre plattformer da? Det kan kanskje være diverse grupper på Facebook og instagram, men noe forum er det ikke. Jeg blir fysisk og psykisk dårlig av både facebook og Instagram, så hvis forumet forsvinner blir det lite Land Rover på nett for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vidar S skrev:

Er det noen andre plattformer da? Det kan kanskje være diverse grupper på Facebook og instagram, men noe forum er det ikke. Jeg blir fysisk og psykisk dårlig av både facebook og Instagram, så hvis forumet forsvinner blir det lite Land Rover på nett for min del. 

Tror ikke det blir borte med det første - men alt frafall av folk er kjipt og unødvendig. Konkurransen er kanskje størst fra utenlandske forum for min del, hvis jeg hadde følt meg tvunget til å skifte beite, liksom.

Endret av sveinikr@hotmail.com
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...