Gå til innhold

Oppgradere stereo l322


Anbefalte innlegg

3 timer siden, Tore Kjernmoen skrev:

QuadLock er vel bare betegnelsen på en connector.  Google søk gir masse resultater...

 

Beholder du noe av original funksjonene som Terrain Responce, Aux heater osv. med denne enheten?

4.4i så har ingen av delene. Er en første gen l322, TDV8ene er solgt. Har Googlet litt, ble ikke noe klokere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med å bestille til uka, og håpe det kommer i medio juni. Så regn med en oppdatering i begynnelsen av sommeren. Skal av med dashboardet for å fikse pixelfeil på speedoen, så blir en kombinasjon å fikse samtidig. 

Tipper jeg bestiller den største varianten og med isotilkobling, og så får vi se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Hei, ibus kommer godt fram av koblingsskjema som du vil finne i RAVE.

 

Når jeg oppgraderte i den L322 som jeg hadde, så trekte jeg en lang USB kabel fra den nye Android-spilleren til DSP en bak på venstre side. 

Koblet så opp ibus adapteret og DAB+ adapteret der, moterte DAB antennen på det bakre venstre sidevindu.

Ibus signalet til ibus adapteret hentet jeg fra pluggen som går inn på DSPen.

 

Jeg vil nok tro at du også må ha en forlengelses adapterkabel som også trekkes fra DSP til ny spiller.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kjetil97dse skrev:

Hei, ibus kommer godt fram av koblingsskjema som du vil finne i RAVE.

 

Når jeg oppgraderte i den L322 som jeg hadde, så trekte jeg en lang USB kabel fra den nye Android-spilleren til DSP en bak på venstre side. 

Koblet så opp ibus adapteret og DAB+ adapteret der, moterte DAB antennen på det bakre venstre sidevindu.

Ibus signalet til ibus adapteret hentet jeg fra pluggen som går inn på DSPen.

 

Jeg vil nok tro at du også må ha en forlengelses adapterkabel som også trekkes fra DSP til ny spiller.

 

 

Du demonterte alt annet eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nice! Men er infoen du hadde i originalskjermen fremdeles tilgjengelig?

Jeg har bla aux heater på min, la den til med diagnosen.

Og er det mulig å få diagnosen inn på den nye via Bluetann? hadde jo vært kjekt :-)

 

JE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, JEJ skrev:

Nice! Men er infoen du hadde i originalskjermen fremdeles tilgjengelig?

Jeg har bla aux heater på min, la den til med diagnosen.

Og er det mulig å få diagnosen inn på den nye via Bluetann? hadde jo vært kjekt :-)

 

JE

Fått til klokke og div nå, men laster ned ibus app i morgen. Kan se hva den kan, den skal kunne gjøre alt som det gamle systemet gjør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...