Gå til innhold

Triple-r 750 på d3 med facelift grill?


MS86

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd? Er grillen på en uoriginal d4 "look a like grill" så lik originalen at settet vil passe?

Kan selvfølgelig sjekke selv neste gang jeg går forbi en d4 på en parkeringsplass, men kanskje noen her inne vet?

 

1D4A168D-3ED7-4EDC-BD47-D8203E9AA322.jpeg

Endret av MS86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • MS86 endret tittelen til Triple-r 750 på d3 med facelift grill?

Nja det jeg trenger i så fall er nøyaktige mål på den biten som kappes ut i grillen for å sammenligne med min. Har ikke sett noen d3 med Lazer lysene, men skal jo gå om facelift grillen jeg har er lik d4 om du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MS86 skrev:

Nja det jeg trenger i så fall er nøyaktige mål på den biten som kappes ut i grillen for å sammenligne med min. Har ikke sett noen d3 med Lazer lysene, men skal jo gå om facelift grillen jeg har er lik d4 om du skjønner?

 

Kanskje denne er til hjelp: https://www.lazerlamps.com/disco-4-2009-grille-integration-kit.html

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også til 4'rn :) de har en type fra 2009+ og en for 2014+ men fortsatt ikke til 3' en som jeg har funnet..

Ikke så bråhast dette, bare lyst på de lyktene og ikke klart å finne ut av om de passer:rolleyes:

Takk så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...