gautes Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Visse ting er de samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidar S Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Stilig! Hvem av bilene kjørte du, Gaute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finnarne Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Det var vel det som kaltes veier på den tiden. La merke til at det ble kjørt med høye og smale dekke, og det var god fremkommelighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JokerS30 Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 16 timer siden, finnarne skrev: Det var vel det som kaltes veier på den tiden. La merke til at det ble kjørt med høye og smale dekke, og det var god fremkommelighet. Det hjalp sikkert at bilene veide omtrent like mye som reservehjulet på en moderne bil også. Samt at folk var smarte nok til å ikke dra med seg 2 tonn stikkaksler, bremsecalipere, eksosanlegg, hjullager, verktøy nok til å demontere en atomubåt på sikkert vis, samt 1950kg "overlandingutstyr" på taket i form av telt, stige, strømaggregat, flislagt gulv med gulvvarme, peis, boblebad, microbølgeovn, 4 platers komfyr og kaffemaskin. Og alt dette for å kjøre til Strømstad å handle på polet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidar S Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 En T-Ford veide ca. 750-800 kg tørr. dvs. rundt ett tonn med prammen og madamen på plass. Helt riktig Joker; det hjelper mye på fremkommeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KennethA Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 1916 Model T flexer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.