Gå til innhold

Land rover serie 3 exmil 1975 mod med V8 - vurders solgt


joran

Anbefalte innlegg

Tror dette kan være en sjelden mulighet for å få seg en litt spesiell serie 3.

Vurderer å selg mitt om ikke et smykkeskrin så ihverfall smykke. Bilen er en exmil fra 1975 ombygget til V8, og med bøyler og canvas. (har også tak og vegger), den har også styresnekke fra en defender, noe som gjør styringen meget bra

Bilen ble kjøpt av meg ferdig ombygget, jeg har pusset den opp, og gjort noen endringer. Følgende er gjort

Byttet div komponenter, pakninger i motorrom
Fått kjøling av motor ok
Godt over elektrisk anlegge
Juster motor.
Overhalt bremsene foran
Fjernet tak og vegger og bygget om til canvas (inkl beltebøyle)
Montert lyd demping/matter i fra exmoor trim
Montert nye seter
Pusset opp og lakkert bilen (army green)
Sikkert mer jeg ikke kommer på


Motorskifte er ikke innskrevet i vognkortet, men jeg har alt av papirer/dokumentasjon inkl. godkjenning fra BT.
Den er i meget god forfatning, lite rust på den og ellers lite som må gjøres, men den kan gjerne få nytt eksosanlegg.

Bilen er i bruk i dag, men altfor lite, Jeg velger derfor å sjekke om det er noen som ønsker å kjøpe den. En utrolig artig bil, og V8 er prikken over i’en. fantastisk lyd og kjøreopplevelse.

Er foreløpig usikker på pris,

InkedInkedIMG_0346_LI.jpg

InkedIMG_0348_LI.jpg

InkedIMG_0351_LI.jpg

IMG_0349.JPG

IMG_0360.JPG

IMG_0352.JPG

IMG_0353.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...