Gå til innhold

Fikk tilbake ødelagte felger


Anbefalte innlegg

Er det noen der som som har erfart å få tilbake ødelagte felger fra felgretting?

Jeg leverte 4 22" felger til Felgteknikk og fikk etterhvert en telefon om at "det var noe feil med aluminiumen i felgene" 

De hadde tydelig dratt på alt for mye da de skulle dreie vekk lakken og få frem aluminiumen på spilene...

 

De spurte om de skulle hellakkere og jeg svarte at det kan dere gjerne så skulle jeg vurdere. Det ble helt jalla på en svart RR

 

Har jeg noen rettigheter her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevisproblem ville jeg tro og du taper nok dessverre der.

Leste meg opp på tabbeforsikringen min da jeg drev verkstedet og det ville nok lønt seg for noen verksteder å bruke den i endel klagetilfelle jeg har vært borti.

Blir nemlig mye pengetap ut av misfornøyd kunde med bevislig rett på sin side.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, gautes skrev:

Bevisproblem ville jeg tro og du taper nok dessverre der.

Leste meg opp på tabbeforsikringen min da jeg drev verkstedet og det ville nok lønt seg for noen verksteder å bruke den i endel klagetilfelle jeg har vært borti.

Blir nemlig mye pengetap ut av misfornøyd kunde med bevislig rett på sin side.

 

Ikke noe problem med bevis - jeg har detaljert epostkorrespondanse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gautes skrev:

Men det er nok bilder som vil avgjøre, tenker jeg.

Spørsmålet er til slutt hva det vil koste av tid og kroner og hvem får regningen.

Jepp - jeg skal i hvert fall prøve "saken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tigergutt skrev:

Jepp - jeg skal i hvert fall prøve "saken"

Det bør du!  Og se til at verkstedet gir deg en god forklaring på begrepet "det var noe feil med aluminiumen i felgene".  B)

Endret av isak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...