Gå til innhold

gummimatte


Anbefalte innlegg

Personbil, 5 seter. Jeg har også hørt at man deaktivere autolock - at det er en typisk feil etterhvert? Lurer også på om det går an å deaktivere at speilene går inn og ut når man slår av/på tenningen. Ser for meg at det ikke er særlig gunstig kombinert med snø og is på vinteren.

 

Helt rå bil! Har vært så vanvittig fornøyd med Disco 3, men denne er utrolig mye bedre, selv om det er bare er 240hk motoren. Gliser fra øre til øre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2021 den 10.44, freelange skrev:

Personbil, 5 seter. Jeg har også hørt at man deaktivere autolock - at det er en typisk feil etterhvert? Lurer også på om det går an å deaktivere at speilene går inn og ut når man slår av/på tenningen. Ser for meg at det ikke er særlig gunstig kombinert med snø og is på vinteren.

 

Helt rå bil! Har vært så vanvittig fornøyd med Disco 3, men denne er utrolig mye bedre, selv om det er bare er 240hk motoren. Gliser fra øre til øre :-)

Gratulerer med flott bil. :) 

Du deaktiverer autolock i menyen på dashbordet. Det er ikke mulig å deaktivere de innfellbare speilene. Nå har jeg hatt slike speil på 3 biler, og aldri hatt problemer på vinteren av den grunn. Ved et par veldig spesielle anledninger der hele bilen har nesten blitt glasert av is, har jeg helt på vann for å få isen bort fra speiler og dørhåndtak før jeg åpner, men det har vært ekstreme forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bagasjerommet til D4 synes jeg den originale matten er finest men til forsetene og de andre radene så har Weathertech utrolig praktiske matter med kant som ikke lar vann renne ned i teppe. Ikke like pene å se på som de originale men det får stå til... :) mulig de har samme opplegg til D5

 

https://www.weathertech.com/floorliner-digitalfit/  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...