Gå til innhold

Sveisetråd


gautes

Anbefalte innlegg

Min nesten evigvarende rull tråd på sveiseapparatet , Mig/Mag, er brukt opp.

Kikker litt og ser at forskjellen mellom vanlig tråd , SG2 og rustfri er liten.

Litt lei av rustne sveiser men usikker på hva som er lurt å kjøpe.

Sveiser 99% på vanlig britisk stål. Noen som kan noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har erfart er at å kjøpe en evigvarende Esabrull på Tools kontra billigrull på er stor forskjell. Min evigvarende har  3-4 lag igjen og har stått i maskinen noen år. Ikke en rustprikk å se på tråden. Jeg tror jeg går for Esab igjen, men kanskje ikke 15 kg denne gangen.
Den forrige før Esabrullen - fra Biltema, måtte jeg kaste på grunn av meslingutbrudd, heldigvis bare en liten spole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ved framvisning av medlemskort i kassa , og kontant/kort betaling , så blir prisen hos TOOLS  så meget bedre.

NLRK har konto der , på de betingelsene til oss , og på ALT de har i butikkene i hele landet.

Så ,Gaute , løp å kjøp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som de STORE gutta !

Glenn Kristiansen , Hunndalen/Gjøvik. forhandla frem den avtalen , og da fikk vi `storavtale` pga. vår totale medlemsmasse som er spredt utover i heile landet :)

Og med medl.priser , og kvalitet , så e det der æ handler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...