Gå til innhold

RRC bulkhead/torpedovegg kjøpes.


dolomite

Anbefalte innlegg

Hei Forumister,

Er det noen som har en RRC torpedovegg/bulkhead til salgs?  Trenger ikke å være ‘perfekt’.  
Gjerne mellom Bergen og Kristiansand da jeg bor i Stavanger, men ikke kritisk... ^_^

 

Helge Rørvik

Randaberg

91598276

0E4FD9E5-4D95-48DC-837F-E8300866ABEC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Neste gangs gjennomlesing viser at jeg burde ha formulert meg slik:

 

TILSTAND IKKE VIKTIG.  Sveisearbeid er kjekt :D

 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg fortelle deg en hemmelighet..?  Der ER en flott, tidlig, 4-dørs!  September/oktober 1981.  Jeg er enig med at to-dørs Classic er pene, men tidlig 4-dørs er vel så estetiske nytelser.  I tillegg så er transmisjon blitt bedre med årene og interiøret er nydelig.  Ingen elektronikk eller elektrisk jalla.  -81 til -84 med fire dører er mitt førstevalg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke hjelpe med noen bulkhead.

 

En flott 4 dørs du har der. Veldig bra at du tar vare på den.

4 trinns eller 5 trinns gearkasse?

 

Lykke til med delekjøp og prosjekt !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt original med LT95 4-trinns kasse.  Etter det jeg har sett er det veldig få igjen av disse modellene.  De falt kanskje plutselig ut når BA modellene kom i 85 med elektriske vinduer, -speil og annet ‘snadder’ utover -80/-90tallet.  De om det, jeg liker LR best når elektronikken uteblir :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...