Gå til innhold

Injection-pumpe 200tdi ønskes kjøpt


sveinikr@hotmail.com

Anbefalte innlegg

På 30.4.2021 den 20.23, lafterolf skrev:

Er den som står på motoren defekt?

Reagerer ikke på gasspådrag, men reagerer på judteringsskrue. Mulig den løsner når jeg setter den i arbeid. Monterer en jeg vet er god med regreimskifte.

 

Redd jeg trenger å få motoren til verksted for regreimbyttet, så tingenes rekkefølge gjør at jeg skaffer ny pumpe. Vil nødig montere motor i bilen uten å få kjørbar bil. Så pumpe å regreim gjøres på løs motor.

Endret av sveinikr@hotmail.com
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Vidar S skrev:

Kan ikke et elektro-diesel verksted ta en kikk på pumpen? Finnes vel en i Valdres eller omegn, eller de borte alle sammen?

Undersøkte pris på reparasjon og byttepumpe her til lands og falt ned på denne løsningen. Konkrete tips til noen som overhaler må gjerne komme på bordet, hvis noen vet om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, telindnor skrev:

Begge disse kom med tilbud på fix av pumpe til 200tdi, når jeg hadde en lekkasje på min. Endte med at jeg fikset selv... 

https://dieselgrossisten.no/

https://vestfoldelektrodiesel.no/

Den aktøren jeg var i kontakt med snakket om 10 000 inkl mva for ei overhalt byttepumpe. I tillegg var det snakk om å betale pant på 2500, som ble refundert ved innlevering av gammel pumpe. Synes det var i drøyeste laget, selv om disse greiene er dyre. 

Endret av sveinikr@hotmail.com
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...