Gå til innhold

UPS vurderes solgt


Elvehundre

Anbefalte innlegg

Dette er en avbruddsfri strømforsyning, ikke ett transportselskap.

 

Effekt opp til 10 KVA

230 Volt

Fabrikat Metric

 

Ekstra kabinett for batteri.

 

Plass til batteri i UPS også.

 

Følger ikke med batteri, disse var "oppbrukt".

 

Husker ikke om det er to-fase eller tre-fase, skal sjekke når jeg kommer i verksted.

 

Klippet ledningene til transformator og skrudde ut denne, for å forenkle transport. Transformator er tungt, trenger ikke gå på helsestudio når man løfter litt på en slik.

 

Pris kr 1000,- ??? inklusive ekstra kabinett for batteri. 

 

Selges til noen som vet hva dette er, det er absolutt ikke en "plug-and-play"-enhet man kjøper til en pc.

 

Jeg har demontert flere UPS på 40 KVA det siste året, komponentene brukes i annet utstyr. Har donert mye utstyr til ungdommer med teknisk interesse over gjennomsnittet. Før jeg plukker ned overnevnte lufter jeg salg av denne, den fungerte fint da den ble utkoblet grunnet tilkobling av annen avbruddsfri spenningsforsyning.

 

Ypperlig til bruk ved "litt større" musikkanlegg blushB), ut-spenningen er helt perfekt sinus.

 

Må hentes i Halden.

 

Svarer på tekniske spørsmål i tråden, pris-diskusjon tas på PM.

 

Har noen batteri, men ikke ladet dem de siste året og vet ikke tilstand. UPS kan driftes med ned til 20 batteri.

 

Komplett håndbok følger med. Følger med mange lasker. Skruer for platene til kabinett er borte.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...