Gå til innhold

D2, mangler revers


Sigbjørn

Anbefalte innlegg

Trodde det var mekanisk mellom Forover/bakover/Nøytral/park. Men om bryter og mekanikk ikke var enige, så ble det Limp-home modus, dvs 3djegir med slurekløtsj, revers, eller park/nøytral. Så jeg ville tippet at det var en mekanisk feil. Brudd i kabel ned til girkasse, eller at noe(n) har en skrue løs ?

 

Forresten, vi har vel skrue løs alle mann.

 

Det er lenge siden jeg har hatt hendene borti en automatkasse, heldigvis. Eller litt trist. Bilen jeg bruker til daglig har bare reduksjonsgir/kasse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjennes det ut når du prøver å gire, som før? Displayet inne i bilen styres av xyz bryteren, men kassen skal kunne gire selv om ikke denne virker, begynner å blinke på m og s og bilen er ganske vond å kjøre.

 

Se forøvrig faq hos ashcroft transmisjon:

https://www.ashcroft-transmissions.co.uk/frequently-asked-questions/4hp22-faq-s.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...