Gå til innhold

Dører til 97" Defender 110


Lord Rover

Anbefalte innlegg

Jeg går på en hel-lakkering til høsten og har etter hvert insett at de fremre dørene på min 97 Defender 110 (300 Tdi) mine er modne. Hvor kjøper jeg nye? Jeg har stål-bitene allerede og tenkte å bare bytte de men ser at jeg har sluppet det for langt og må ta straffen for det. Ser at Paddocks har til 300 GBP netto men det ryktes noen nye galvaniserte også. Er det noen som selger kit med "resten" også, som i lister/klips etc.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk inne på island4x4 mener jeg så noen der som var vesentlig billigere, dog ren dør uten innmat som håndtak, glass osv.

Skulle selv hatt noen nye eller bedre enn de jeg har (begynner å bli litt vel mange popnagler og plater for å holde på plass), men først må motoren virke ordentlig igjen.

Endret av tiopet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...