Budand Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Er på utkikk etter en TD5 90 med soft top. Generelt veldig få biler på finn.no gjør at jeg må se etter biler nedover i Europa. Kom over original 90 med soft top i Nederland med veldig lav kjørelengde fra 2001. Nylig lakkert, men understellet har ikke vært behandlet og det er en del overflaterust. Ut fra bildene kan jeg ikke si om det er farlig rust. Lurer på om det mulig å få stoppet det med kun understellsbehandling? Eller må det sandblåses? Hva tenker dere om tilstanden på denne bilen? Den er nylig lakkert, mest pga småbulker og riper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidar S Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Den ser tørr ut under Det er jo positivt når det gjelder drivverket, men ikke sikkert det er så farlig med resten heller. Sjekk spesielt traversene bak og utriggere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budand Skrevet 20. april 2021 Forfatter Del Skrevet 20. april 2021 Takk for svar Har fått noen flere bilder, tror jeg går for denne selv om det er litt skummelt å kjøpe usett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Om du leter blant biler med fast tak har du langt mer utvalg. Canvas er enkelt å ettermontere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budand Skrevet 20. april 2021 Forfatter Del Skrevet 20. april 2021 40 minutes ago, lafterolf said: Om du leter blant biler med fast tak har du langt mer utvalg. Canvas er enkelt å ettermontere. Bra tips. Er det bare bolt off å ta av hardtoppen? Trenger man noen deler for å bygge om til soft top? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) Kjøp komplett soft-top, med stenger og alt. Enkelt å montere. Hardtopen er enkel å ta av. Alt er skudd. Dessuten trenger du bilen med hardtop skal du ha bakseter i den fordi den er typegodkjent med hardtop. Endret 20. april 2021 av lafterolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TST Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Du må også ha en bøyle til å feste sikkerhetsbeltene, om du ikke kjøper «kalesjebøyler» av den kraftige typen fra safety devices. Skulle du havne på taket så er ikke de originale bøylene mye å skryte av. Bakdøra må også bytes til baklem. Framdørene kan byttes til halvdører om man ønsker det mer åpent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lrhaue Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 (endret) På 20.4.2021 den 14.52, lafterolf skrev: Kjøp komplett soft-top, med stenger og alt. Enkelt å montere. Hardtopen er enkel å ta av. Alt er skudd. Dessuten trenger du bilen med hardtop skal du ha bakseter i den fordi den er typegodkjent med hardtop. Er det slik å forstå at soft TOP ikke er typegodkjent med 7 seter? Endret 23. april 2021 av lrhaue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 De sier så, noen har slitt med å få registrert bilen med bakseter når den har soft-top. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lrhaue Skrevet 23. april 2021 Del Skrevet 23. april 2021 Okei, kjekt å vite:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Olsen Skrevet 26. april 2021 Del Skrevet 26. april 2021 Et godt råd når det gjelder ramme og rust; kjør den direkte til behandling med Fluid Film.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikB Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 Ble det kjøp av 90 soft-top på deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.