Gå til innhold

Dokumentasjon på Exmil spesifikasjoner. Hvor finner man det?


oterpoter

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg skal søke om bytte av motor i min Exmil, og prøver å finne dokumentasjon på teknisk spesifikasjoner på de. Det ligger flere poster her om ymse, men dette er neppe materiale som biltilsynet vil godta. 

 

Motoren jeg skal søke om bytte til er en Rover SD1 V8 3500.

 

Det må være noen her inne som sitter med feks linker etc til dokumentasjon på disse bilene. 

De av dere som har kunnskapen om at disse Exmilene må jo ha tilegnet den fra  ett eller annet sted. 

 

Dersom noen som har byttet motor, og som har lyst til å dele med en uerfaren, oppsett etc, så hadde det også hjulpet veldig. 

Skal jo selvsagt kun brukes som grunnlag, og ikke plagiat. :)

 

Mvh

 

Mathias 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Rolf. 

Det er vel og bra. 

Men de vil jo ha dokumentasjon på at bremsene ER som Stage One. 

Og jeg Googler og søker, men har til gode å finne noe konkret som jeg antar/håper biltilsynet vil godta. 

 

EU godkjenning neste uke. Når d er gjort, og kong Vinter gir seg, skal jeg få en time hos de, vise bil, og forklare hva jeg har tenkt å gjøre. :)

 

Og en gsng etter september har jeg forhåpentligvis får godkjenning, handlet inn alt av deler, og skal begynne på ombygg og motor bytte... 

 

I tiden frem til da skal jeg få motoren på et stativ, og begynne å rengjøre, pusse.. Gnikke.. Polere. Lakke. Bytte deler. Og få den til å skinne. 

:)

Med noen utvalgte Orange deler mot sort selvsagt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...