Gå til innhold

Masse deler til Freelander 1 TD4 selges billig


Ahok

Anbefalte innlegg

Hei folkens :)

 

Siden jeg måtte vrake min Freelander 1 TD4 nå i høst har jeg en passe mengde deler til salgs. 

Her finner du en god mengde service- og slitedeler. Jeg har tastet inn alle delenummer hos BritCar, og summen på handlekurven ble 295 pund. I tillegg følger med Owners Handbook i sin originale mappe og original stereo med CD-skifter (fungerte glimrende når den ble tatt ut). PS! Haynes manualen er brukt med oljete hender... Alle andre deler ligger i pakningene sine og er nye.

 

Siden jeg ønsker å selge alt dette samlet, så selges det billig da du helt sikkert kjøper noe som du ikke trenger akkurat nå - likevel er det ting som jeg nesten kan garantere det er lurt å ha liggende på hylla :)

 

Vedlagt er PDF med handlekurven, delenummer og beskrivelse.

 

Esken befinner seg i Enebakk, men kan sendes for kjøpers regning. Ønsker bud. 

 

Har også Hawkeye Diagnostics og helt flott Biltema AGM-batteri. Det selges for seg, kommer mer info.

 

 

IMG_2792.jpg

Freelander 1 deler.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...