Gå til innhold

Suspension Lowered / Range Rover TD5 VOGUE 2006 model


Anbefalte innlegg

Hei. 

Mitt første innlegg. 

Kjøpte en Range Rover 2006, TD6 2006 modell tidligere i år og har fått feilmeldingen "suspension lowered" 

Trenger noen råd.

 

Var ute på en liten kjøretur I dag og fikk feilmeldingen; “suspension lowered”. Bilen er fortsatt i normal høyde mener jeg, men er noe “stutt”.

Da jeg starter bilen, slukker det røde lyset / de røde lysene i midtkonsollen som viser om bilen står i lav, normal eller høy posisjon – men det er ikke mulig å justere høyden på bilen. Kompressoren ser heller ikke ut til å starte. Jeg understellsbehandlet bilen sist uke – kan dette ha påvirket noen sensorer eller liknende?  

 

Spørsmål;

  1. Er det trygt å kjøre bilen til dere med denne feilmeldingen / fare for at noe blir ødelagt?
  2. Vil dere anbefale at et verksted ser på dette, eller er det verdt å prøve å skifte f.eks kompressor selv?
  3. Hvordan kan jeg selv feilsøke?  

 

Håper på svar

Per K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...