Gå til innhold

Bruktimport Defender


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ser at det har vært tilsvarende poster ute tidligere, men de mest relevante er noe gamle. Dere får tilgi meg for at jeg starter en ny tråd.

 

Da jeg lenge har vært på utkikk etter en TD5 Defender 90 (98-07) men svært få av disse dukker opp på Finn.no, har jeg i "desperasjon" siklet mye inne på både Mobile.de og Autoscout24.com. Men etter å ha sendt forespørsler til enkelte bilforhandlere så er det hittil ingen som har mulighet til å trekke fra mva til tross for at bilene skal eksporteres ut fra EU og til Norge. Bilene blir da skammelig dyre.

 

Mitt håp er derfor om det er noen på dette forumet som har positiv erfaring med import av Defender fra EU og kan tipse om seriøse bilforhandlere som har mulighet til å trekke fra mva ved eksport til Norge?

 

Eventuelt kan tipse meg om andre seriøse forhandlere/kilder for anskaffelse/import av Defender? Tips og erfaringer kan gjerne samles i denne tråden for meg og andre som lurer på det samme.

 

Mvh Erik

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...