Gå til innhold

RRS 2006 Supercharged tilgjengelig (Nederland)


kjetilV

Anbefalte innlegg

Dette er vel ikke noe salgsforum, men tenkte jeg skulle lufte en mulighet for en LRForum medlem. Jeg skal flytte til Norge i sommer, mye tidligere enn planlagt (hørte jeg Covid?). Det betyr at jeg kommer til å selge min RRS Supercharged 2006 (svart) i absolutt ypperlig stand. Nye vinterdekk og nesten nye sommerdekk på orginale RR alufelger, bilen har gått ca 160000, og er tatt gått hånd om av meg selv i de drøye 3 årene jeg har hatt den. Jeg har skiftet batteri, lager i et bakhjul, elektronisk håndbrekk/brems, nå sist bremseskiver og klosser bak. Alt fungerer på bilen, inkludert det orginale multimediaanlegget (H&K). Bilen vil trenge plugger nå i vår, samt at nye skiver og klosser foran vil trenges om ikke så lenge. Bilen har fått service og blitt godkjent hvert år, senest november 2020. 

 

Om noen er interessert så kan vi få til en fleksibel overlevering, alt fra delebil til ferdig registrert i Norge (det siste får være din jobb). Jeg vil ha NOK 120000 for bilen med utenlandske skilter. Mulig at jeg kan kjøre den til Norge i sommer for overlevering da. Bilen er i daglig bruk (veldig lite i bruk). Jeg kan også få den antirustbehandlet her i Nederland (på din regning - Lanolin ca 9000). 

 

Jeg vet mange i forumet er interessert i slike biler og lufter derfor muligheten her istedenfor å selge den her i Nederland. Bilder kan oversendes til de som er faktisk interessert. 

 

KjetilV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...