Gå til innhold

FL 1, 1999 mod, diesel, manuell selges


huntern

Anbefalte innlegg

Bil i bra stand selges. Motor gått 150000 km ++ Lettstartet bil uansett temp. Bygd opp av en dyktig entusiast! For tiden er mellomakslingene tatt av. Nye «lager» kjøpt. Ps : Les teksten på det ene bildet. Fra forrige eier. Pris ? 9 bra dekk på felg. Bilen er på Fosen

66FABC8D-0A9A-46B7-87F1-C38AE72121A4.png

1553A600-9AB7-4D1A-8B59-2225494121B2.png

9AA265D4-A34A-43C3-8CA8-4B6101462EE3.png

4B72A4D5-1A63-43CF-9B8E-C45DF022ED88.png

ACED94DD-18F1-4685-A48A-E2CA8AFB55FA.png

0EF2F3AA-CE3F-4E8E-BE55-616E296A288A.png

F3DA3C27-29C3-4300-ADEC-79F516C21A3A.png

76BC4869-85E3-4741-8BBF-C9A518837CB3.png

Endret av huntern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du det ? Er jo skiftet masse på denne. Må jo ikke selge vettu. Å «gi bort» en såpass god bil er jo helt uaktuellt. Denne går forøvrig garantert rett gjennom eu kontr. Tør jeg spørre hva du/dere mener er en fornuftig pris ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du selger altså en bil som har gått 150000km+++ (hvorfor ikke faktisk skrive korrekt km stand??), ikke fungerende AC, limt takluke, sliten vindusheis og kun 4 mnd igjen på eukontrollen. I tillegg så står bilen (utifra hva du har skrevet) uten mellomakslinger, så den er ikke mulig for en potensiell kjøper å prøvekjøre.

Du er heldig om du får dobbel vrakpant for denne.

Du skriver også at den går garantert rett gjennom eukontroll. Hvorfor gjør du da ikke det selv? Du har også bare eid denne i 5 mnd. Hvorfor det?

 

Mitt inntrykk av denne annonsen er at du har kjøpt katta i sekken, og prøver å bli kvitt den med masse småfeil og at du ikke er villig til å kjøre den på kontroll i håp om å lure den over på noen andre før eukontroll.

Dette er bare mitt personlige inntrykk, bevis meg gjerne feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, huntern skrev:

Mener du det ? Er jo skiftet masse på denne. Må jo ikke selge vettu. Å «gi bort» en såpass god bil er jo helt uaktuellt. Denne går forøvrig garantert rett gjennom eu kontr. Tør jeg spørre hva du/dere mener er en fornuftig pris ?


Baserer det på at første gen Freelander med utløpt eller nesten utløpt EU er tilnærmet uselgelig på Finn. Bilen du selges averteres fort under 10k og ligger i månedsvis. EU godkjent og i orden er de verdt litt mer. at mellomaksliingen er demontert hadde jeg ikke registrert en gang, men da begynner man å nærme seg 5000-6000 kroner, for i praksis er det du selger et prosjekt. Beklager å komme med dårlig nytt. 

Om du gidder å eu godkjenne den vil jeg tippe den er vesentlig lettere å selge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den Lafterolf! Her er det rare meninger og lite seriøs action. Når forståsegpåere påstår at det ikke går an å prøvekjøre en flodhest uten mellomakslinger på, går selv min grense for å ta i mot dritt på overtid! Antar videre at en seriøs kjøper har tatt kontakt pr telefon hvis vedkommende lurer på noe spes ? Takk for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke meningen å være negativ, du spurte hva jeg mente var fornuftig og da var jeg brutalt ærlig. Jeg har fulgt med på markedet for Freelandere i et par år av ren nysgjerrighet, så helt blåst tror jeg ikke jeg er på markedet. 


Men jeg støtter Lafterolf om å hive den på Finn. Og jeg tror som sagt du gjør det veldig mye enklere for deg selv om du EU-godkjenner den først. Du kan eu godkjenne når du vil med de nye reglene, og enten får du en godkjent bil eller så får du en mangellapp. Folk er vesentlig mer åpen for en bil med mangellapp enn en bil med manglende EU-godkjenning. Man liker bedre en liste med feil enn en potensiell bombe av påkost (ikke at jeg sier at bilen din har det, men det folk vanligvis leser når de ser at en bil selges rett før EU går ut er at her gidder ikke eier mer og det er garantert masse galt). 

Lykke til med salget uansett. 

5 timer siden, lafterolf skrev:

Å komme med tips er greit, men nå synes jeg dere vrir nakken om her.

 

Mitt tips er: 

Selg den på Finn. Her er det ingen som får solgt kjøretøy. 


Det er jeg forøvrig ikke enig i. Han ba om en saklig tilbakemelding, og jeg mener han fikk det av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...