Gå til innhold

Erfaring med Baja Design lykter


Haa.Kir

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen på vbf som har erfaring med lykter fra Baja Design? Syns de leverer mye fint, og liker spesielt godt at LP6/LP9 modellen er skråstilt på sidene. I mitt enkle hode reduserer dette muligheten for at det pakker seg med snø på linsa vinterstid. I tillegg kan man bytte mellom blanke og gule linser.

 

Ser det er par norske nettbutikker som leverer dette, men finner også ulike aktører på Ebay som selger til langt lavere pris, men dette er muligens uten CE-merking? Noen som vet?

 

Det er et par LP6 jeg kunne tenkt på disco4'ern.

 

-Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Baja CE merket i det hele tatt da ? 

Syns de er gromme, men fryktlig dyre. Overflatebehandlingen er også tilpasset ørkenklima, som det meste annet av lamper fra USA. I Norge er salt problemet, ikke ørkensand....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har undersøkt dette, og Baja Design kommer ikke med noen form for E-merking. Dvs, det vil utløse mangellapp på EU. Kjenner jeg er litt ferdig med å drive å skru ting av og på for PKK.

Kanskje like greit, tatt prisen i betraktning. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Haa.Kir skrev:

Jeg har undersøkt dette, og Baja Design kommer ikke med noen form for E-merking. Dvs, det vil utløse mangellapp på EU. Kjenner jeg er litt ferdig med å drive å skru ting av og på for PKK.

Kanskje like greit, tatt prisen i betraktning. :rolleyes:

Baja er uansett verdt å eie. Må være markedes tøffeste ekstralys. De har også et snev av teknisk innovasjon, ikke bare størrelsen, som manage andre amerikanske selskaper støtter seg på. Ville kjøpt det any day, om jeg hadde råd.
Rigid er jeg skuffet over. Da syns jeg Hella er bedre. Vision X er tøft det, men er også ganske latterlig priset. Syns ikke lyset i mine er så hinsides bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...