Gå til innhold

Personlige bilskilt


Sven

Anbefalte innlegg

Morsomt det der, folk hyler og bærer seg over dyre bilavgifter og andre statlige overgrep, men er villige til å betale en pen bunke tusenlapper for å lov til å kjøre rundt med skiltene ATOMDREVET eller ELBILKUK på bilen sin. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, JokerS30 skrev:

Morsomt det der, folk hyler og bærer seg over dyre bilavgifter og andre statlige overgrep, men er villige til å betale en pen bunke tusenlapper for å lov til å kjøre rundt med skiltene ATOMDREVET eller ELBILKUK på bilen sin. :)

 

Det er jo hele greia: det er stor forskjell på penger man gir fra seg av fri vilje, og penger man blir pålagt å gi fra seg. :)
I dette tilfellet er jo også pengene øremerket arbeid for trafikksikkerhet, og det tror jeg gjør terskelen mye lavere for mange.
Man får også skiltene i 10år, så man betaler bare 900kr i året. Det er jo mindre enn de fleste betaler i mobilabb. feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JokerS30 skrev:

Morsomt det der, folk hyler og bærer seg over dyre bilavgifter og andre statlige overgrep, men er villige til å betale en pen bunke tusenlapper for å lov til å kjøre rundt med skiltene ATOMDREVET eller ELBILKUK på bilen sin. :)

 

Tenkte på SEOTOFAN :)

Endret av Sven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2021 den 10.16, JokerS30 skrev:

Morsomt det der, folk hyler og bærer seg over dyre bilavgifter og andre statlige overgrep, men er villige til å betale en pen bunke tusenlapper for å lov til å kjøre rundt med skiltene ATOMDREVET eller ELBILKUK på bilen sin. :)

 

maks syv tegn inkl mellomrom... i tillegg må du påregne at et ord på tre bokstaver som begynner og slutter med K og har en U i midten, er støytande og ikkje lovleg, som SVV uttaler det.  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2021 den 14.32, Sven skrev:

Tenkte på SEOTOFAN :)

Mulig det er jeg som er humørløs, altså, men sånne ting gjør at jeg blir litt lei av å være bilinteressert og samtidig ha en tanke for klimaet.

 

Ellers deler jeg tankene andre har om folk som klager over drivstoffavgift, men samtidig blåser ni fulle dieseltanker på å få kjøre rundt med en eller annen blødme foran og bak. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vanilla_ninja skrev:

Mulig det er jeg som er humørløs, altså, men sånne ting gjør at jeg blir litt lei av å være bilinteressert og samtidig ha en tanke for klimaet.

 

Ellers deler jeg tankene andre har om folk som klager over drivstoffavgift, men samtidig blåser ni fulle dieseltanker på å få kjøre rundt med en eller annen blødme foran og bak. :rolleyes:

Jeg klager ikke over bilavgifter eller lignende men når noen skyter fra hoften på mitt uskyldige spørsmål om bilskilt klarte jeg ikke å dy meg. Jeg har på ingen måte tenkt å ha et skilt som lyder «seo2fan».

 

Jeg har fått svar på min svar om skiltstørrelset og legger denne tråden død. Popcornet er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, JokerS30 skrev:

Jeg har personlig overvært det motsatte. Så jo, absolutt!

Det var vel nettopp en gruppering som flagger motstand mot bilavgifter generelt som gjorde det mulig å få slike personlige bilskilter også her hos oss... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...