Gå til innhold

Forumtreffet 2021


hahaug

Anbefalte innlegg

Sosialt, bål brenning, felles grilling på kvelden. 

Pleier være noe kjøring. 

Sist eg va med, ble det rebus løp. 

Konkurranser på kvelden.. 

 

Avslappende treff :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

På 1.6.2021 den 9.14, Stig skrev:

Enig med du Gaute. Kan gjerne fjerne arrangementet fra facemøkkabook for min del...

Jeg erklærer meg herved sinnsyk i gjerningsøyeblikket da jeg gikk inn på facebook og la inn min melding der!

Ja, verden var vel så meget bedre før.
Med telefoner som satt fast i veggen, hurtig informasjonsdeling via fjernskriveren og annet moderne apparatur.
Og blyholdig bensin selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som tar med seg familien /barn? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer info om treffet her:

 

"Forumtreffet" i år er mer en uformell oppfordring til å besøke Persgård camping i løpet av sommeren, og gjerne den nevnte helgen. Campingen er åpen, og det er klart det er veldig hyggelig å støtte Solveig og familien med et besøk. Om andre enn meg også skal dit, er jo det helt tilfeldig og veldig hyggelig.

 

DERSOM det kommer en del mennesker, så oppfordres selvfølgelig samtlige til å følge lokale og nasjonale smittevernregler. Det betyr at det nok er lurere å møtes i mindre grupper der oppe, og at alle styrer seg selv og må ta hensyn til regler.

 

 

MEN, lørdag har Rolf og jeg gleden av å invitere til en kjøretur for alle som vil være med. Turen vil nok ta et par–tre timer. Da holdes det god og trygg avstand, og det blir også utlevert noen oppgaver som voksne og barn kan løse underveis i og utenfor bilen. Premier deles ut til vinnerne som kåres.

 

 

Jeg skal i hvert fall oppover og besøke Solveig helgen 18.–20. juni. Og det skal jammen Rolf også, har jeg hørt.

 

 

:-)

 

A.

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til neste helg jeg også. Kanskje vi kan lage en egen bålplass for vaksinerte.. :Dhehe

Forresten,- er det lov å brenne bål der oppe til helgen?:blink: 

Vedrørende kjøretur på lørdag så vil jeg jo selvsagt være med. Men skal plukke opp madammen på Nesbyen enten kl 1200 eller 1600. Kan du Andreas få opplegget til å passe tidsmessig så jeg kan delta og samtidig få med meg henne?. Eventuellt om dere lager en post på Nesbyen stasjon... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det blir bra vær til forumtreffet, og vi legger inn noen spenstige momenter i kjøreturen på lørdag. Turen vil inneholde en uhøytidelig konkurranse med en finale tidlig på kvelden med garantert trim av lattermuskulatur.

Flere vil ha med barn i forskjellige aldre, dette er et familietreff, og det er andre familieaktiviteter i nærheten som stavkirker, natur og shopping på lekebutikken. Samt Langedrag...
 

Håper vi sees på campen iløpet av helgen, de mest ivrige drar oppover dit tidlig på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo hatt mulighet til body lift og maraton skruing for turbo bytte på slike treff :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, oggioffshore skrev:

Skulle jo hatt mulighet til body lift og maraton skruing for turbo bytte på slike treff :rolleyes:

Det er da slikt vi kløner med i garasjen hjemme og forteller hvor raskt og enkelt rundt leirbålet på neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, oggioffshore skrev:

Skulle jo hatt mulighet til body lift og maraton skruing for turbo bytte på slike treff :rolleyes:

Jeg fikk i det minste skiftet en servopumpe på Hercules - etter at Gaute tok en svipptur på et par timer for å hente ny da min kollapset...  mange flinke og hyggelige tilskuere som underholdt :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atle G skrev:

Jeg fikk i det minste skiftet en servopumpe på Hercules - etter at Gaute tok en svipptur på et par timer for å hente ny da min kollapset...  mange flinke og hyggelige tilskuere som underholdt :D  

Tar eg turen, regner eg med det går greit. Turbo wane /actuator er stuck i åpen pos, så dårlig med bunndrag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra Skien som skal oppover? 

Trenger litt frakt 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg får muligheten til å dukke opp - men det blir nok til at jeg og minstemann kjører opp på lørdagen - når er det tenkt at man starter med kjøring etc?

Det hadde vært gunstig med et omtrentlig tidspunkt å sikte på MTP avreise etc.

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Camarogeddon skrev:

- når er det tenkt at man starter med kjøring etc?


Kanskje i 11-12-tiden...

Det er ikke noe som er fastsatt. Vi starter når alle er klar, og blir enige om tidspunkt sånn plutselig... Har ikke startet før 11 noen gang ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mål om å komme på mitt første forumtreff i morgen, men jeg tror jeg nå bare må ønske alle dere andre god tur. Defendern burde ha vært kjørbar igjen nå men det har bltt alt for mange når jeg først er i gang bør jeg også fikse..... Blir bra til slutt håper jeg. God tur til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...