Gå til innhold

EU kontroll. Lekkasje - Servo


Anbefalte innlegg

Fikk underkjent EU kontroll grunnet lekkasje i servo. 
Hva er beste tips for å fikse dette? EU-kontrollen går ut 28.02. så jeg er allerede for sen med å få den godkjent innen frist. Tok altfor lang tid å få time, grunnet venteliste osv osv.. 

Men må vel få fikset dette på et eller annet vis! Dyr å kjøpe nytt, men har kjøpt noe lurium fra Jula, Servo  som vises nedenfor.

 

Ble tipset av verkstedet, å bruke noe slikt, rengjøre godt og vise bilen. Evt fikse lekkasjen, noe som litt googling og Youtubing, viser kan være litt ymse resultat. En annen mulighet, er å få en renovert del, og bytte den gamle ut. Evt forsøke å renovere den gamle selv, med nye pakninger evt deler osv.

Tips? Er det vanskelig å komme til, innebærer dette at en justering av jul må gjøres på verksted etterpå?

Alle tips mottas med ærbødighet :)

 

003909.jpg?width=458&height=458&scale=bo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en simring som lekker kan oljetilstening noen ganger virke, men ikke alltid. Jeg foretrekker utbedring, det gir best resultat i lengden.

 

Kommer lekkasjen fra underkant pumpe er det ikke uvanlig at returslangen kan lekke. 

En ny slangeklemme har flere ganger hjulpet på mine biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...