Magnumresponse Posted Monday at 06:24 PM Share Posted Monday at 06:24 PM Fikk et nytt oljefilter i posten i dag. Tok så frem et annet, som jeg visste låg på lur, bittelitt kortere, ellers likt. Er det noen fare med å benytte disse om litt forskjellige? Legger inn bilder fra mobil. Quote Link to post Share on other sites
lafterolf Posted Monday at 06:38 PM Share Posted Monday at 06:38 PM Så lenge det passer kan det brukes. Quote Link to post Share on other sites
Magnumresponse Posted Monday at 07:34 PM Author Share Posted Monday at 07:34 PM Glimrende, takk. Quote Link to post Share on other sites
gautes Posted Tuesday at 06:53 PM Share Posted Tuesday at 06:53 PM En gang i tiden var det også forskjell inni filteret. Tilbakeslagsventil eller ei. Usikker på dagens filtere Quote Link to post Share on other sites
lafterolf Posted Tuesday at 07:30 PM Share Posted Tuesday at 07:30 PM ERR3340 skal passe både 200/300tdi og v8. Regner med filteret skal på Range Roveren med 3,5l. Og da burde det passe. Jeg regner med du skal benytte det nye? Quote Link to post Share on other sites
Magnumresponse Posted Wednesday at 07:13 AM Author Share Posted Wednesday at 07:13 AM Ja, dvs begge er ubrukte, men velger å bruke det som kom forseglet nå om dagen. Er anbefalt å kassere det andre, da det kan være utsatt for urenheter. Quote Link to post Share on other sites
gautes Posted Wednesday at 07:33 AM Share Posted Wednesday at 07:33 AM AC var et kjent merke da jeg begynte å pille på biler. Skiftet vel navn til AC-Delco også men har ikke sett dem på lenge. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts