Gå til innhold

Disco 3 luft problematikk


Landy for life

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Techno Classic på Liertoppen (riktignok på feil side av fjorden men...), og vært fornøyd med de.

 

Byttet alle fire dempere, lufttank og kompressor i tillegg til storservice på min D4 rett før nyttår, og jeg tror hele greia kom på 38.000 totalt.

Ellers kommer det jo an på hva som er problemet, og om du har fått gjennomført diagnose. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper du servicen, har hele belger, tank og kompressor så er du nede på 0 kr. :D

 

Men de har vært flinke til obskur feilsøking på min bil i alle fall. Byttet høydesensorer foran på bilen min for noen år siden, men hadde fortsatt trøbbel med fjæringen. Sendte til slutt bilen til TC som konkluderte med at den ene (nye) sensoren var kaputt, og at jeg i tillegg hadde et kabelbrudd til den ene sensoren bak. Nå har sikkert sensorene gått litt opp i pris (om det er det som er problemet), men jeg betalte vel omtrent 5000 kr for hele den moroa. Og det var litt godt, for jeg begynte å bli lei av å jage gremlins i det systemet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være lurt å beskrive problemet, samt legge ved feilkodene du har lest ut. 
 

Bare for at bilen begynner å dra på årene, og kanskje ikke er verdt utrolig masse i dagens marked betyr ikke at delene daler i pris med bilen. 
 

Her er mange kloke hoder som helt sikkert kan hjelpe til med en løsning. 
Med så masse nye deler, så er det jo ikke stort igjen som hører luftfjæringen til.. litt sensorer og ventilblokker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...