Gå til innhold

Bytte ut Disco 3 2006 - Range Rover Sport eller Disco 4


christd

Anbefalte innlegg

Vurderer bytte ut 2006 modellen i noe som er litt nyere (med tungt hjerte). Har blitt noen runder på verksted de siste årene så med to små barn er det et ønske i heimen om driftsikkerhet..

 

Vurderer en Range Rover Sport rundt 2014, men har også kikket på Disco 4 rundt 2014 for å spare en del penger. Noen erfaringer ifht hvor mye jeg må beregne i vedlikehold de første årene på disse to?

 

Innspill mottas med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på kilometerlengden tenker jeg.

 

Driftssikre er de men du ser også på noen relativt dyre biler som kostet mye når de var nye og som koster deretter i vedlikehold...

 

Men det har du sikkert hørt allerede ;)

 

D4 er kanskje verdens beste familiebil og bør ikke koste mer enn andre suv'er i vedlikehold.

 

Kjøpte min 2011 modell ved 120t km og da var bremser og regreim byttet.

På sikt må jeg nok ta foringer og noen hjullager. Luftbelger er vel slitedel som går etter hvert også. Enn så lenge har jeg bare byttet styrestaget til en tusenlapp... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...