Gå til innhold

Erfaringer Tuff-rok


Bjørn_C

Anbefalte innlegg

Jeg sendte dem mail forrige uke med noen spørsmål ang noen LED hovedlys jeg vurderer å kjøpe.
Har så langt ikke fått noe respons på forespørselen min, noe jeg har reagert på da bedrifter normalt sett er kjappe med å svare på forespørsler ifm med kjøp/salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nesten fraråde å handle med de. Finner man tilsvarende produkter andre steder så bruk de istedenfor.  

 

Nå er det tre uker siden jeg bestilte mitt. Fyrte avgårde en mail sist onsdag og spurte om orderen var ok siden jeg ikke hørte noe. Fikk som svar at alt var ferdig produsert og klar til sending i løpet av uka. Nå(uka etter) fortsatt ikke noe melding på at ting er sendt. 

 

Den sjappa der er enten veldig liten og har litt problemer med oversikten eller så driver de litt useriøst. Er uansett ikke veldig imponert her. Håper jeg får det jeg bestilte og ikke har tapt penga mine. 

 

Falt jo for både mud flaps og ladeuttak konsollen deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at de har gode reviews, og er et relativt nytt selskap.

 

Så det er mulig de er få ansatte. Og med COVID-19 utfordringene de har i UK, så er det kanskje lite bemanning som er årsaken til dårlig respons fra deres side?

 

Jeg avventer i hvert fall med å bestille noe derfra til jeg enten hører fra dem, eller at noen her kommer med positiv erfaring fra dette selskapet :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg fikk lyktene mine levert på døren i løpet av en ukes tid etter bestilling. Har ikke montert på bilen enda, men virker som solid produkt.

En ting jeg oppdaget, var at fraktprisen økte med 20 pund for hver pakke med festeklips jeg la til i bestillingen. Det var jo mer enn selve klippene kostet.

Sendte dem en mail ang dette, og de endret da, slik at handlekurven min ble oppdatert uten frakttillegg på disse festeklipsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...