Gå til innhold

2,5 stk P38 4,6hse vurderes solgt.....


Erik O

Anbefalte innlegg

Tenker på om jeg skal minke bilparken litt, og lurer på om det kan være noe interesse for å kjøpe en lot med P38. Kort fortalt, en stk delebil, som har igjen dører og driverk mm (ikke motor). 1 stk 98 mod 4,6hse i daglig drift, km 293 isj, EU nå rett før jul. Mørk grå med svart skinn, bra stand men litt ulyd i transfer. 1 stk. prosjekt 98 mod 4,6hse som har vært noe hærverk og knuste ruter. (har det meste av deler til dette) Men det som er veldig ok med den bilen er at den er en to eiers bil som kun har gått 120 000 km, og fremdelse registrert som varebil. Mørk blå med svart skinn. Selges ev. kun som pakke, kan være intr. i bytte i nyere suv. Kan med rett bil også plusse på med en 2005-06 Td6 vouge.... :-)

 

Tlf 97501262

Erik Ottesen

IMG_2182.jpg

IMG_2183.jpg

IMG_2185.jpg

IMG_2188.jpg

Endret av Erik O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Erik O endret tittelen til 2,5 stk P38 4,6hse vurderes solgt.....

Hei, er det noen som kan komme med edruelig synsing på hvilken verdi/pris dette kan ha?  Send gjerne på pm. 

Jeg vet det er litt dårlig med info, men kanskje nok til at man kan synse litt? :-) 

Alternativet er bare å fortsette med lagring til man får tid til å fikse opp bil/ene. :-)

 

Erik O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp en 2000 modell 4,6 for kr 25 000. Ikke strøken men nylig EU. Kan jo kanskje gi en pekepinn på den sorte.

 

For delebilen er jeg usikker, er vanskelig å si. Får ihvertfall kr 10 000 i deler for den vil jeg tro, pluss vrakpant.

 

P38 er jo fryktelig lavprisede kjøretøy, nesten latterlig. Det har ihvertfall jeg erfart, både ved kjøp og salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2021 den 22.34, christianvig skrev:

 

for delebilen er jeg usikker, er vanskelig å si. Får ihvertfall kr 10 000 i deler for den vil jeg tro, pluss vrakpant.

10 000kr for en delebil uten motor ?
Seriøst, hva røyka du til lunch idag ? Jeg ville ikke engang gitt halv vrakpant for den, kostnaden med å få den på fyllinga er større enn bilens verdi.

Markedet FLOMMER over av P38 deler og delebiler, og ca ingenting av delene har lengre noen verdi. Ingen ved sine fulle fem setter uansett inn brukte deler på en P38, utover rene karosserideler, som heller ikke har noen særlig verdi. Transferkasse og aksler går omtrent aldri i stykker, og luftbelger, kompressorer mv er for billige til at noen lengre gidder å sette på fra en brukt bil.

Sorry for å helle malurt i begeret, men får du bilen av gårdsplassen for 5000kr, så dytt alt du klarer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...