Gå til innhold

Vintertreff på Radøy 13/2 kl 12


Julius Baardsen

Anbefalte innlegg

Siden juletre treffet var sånn suksess så tenkte jeg å følge opp med et vintertreff førstkommende lørdag 13 februar.  

Samme ide, litt småkjøring rundtomkring for de som ønsker det, og stort bål på jordet for resten. Jeg har fått ordnet med ny innkjøring for de som ikke vil sette seg fast i svingen :D

 

Begynner her ute i 12 tiden, og regner med at noen kan ordne med felleskjøring utover fra Bergen

 

Spørsmål eller lignende kan tas i tråden eller pm 

 

Alver er pt gul koronasone men vi har mye plass så skal fint kunne holde en land rover-lengde mellom oss. 

 

Jeg har langt slepetau så den som må dra County opp fra gjørmehullet kan ha betryggende avstand :D

 

GPS: Radøyvegen 1421 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye tilbakemeldinger i tråden om dette er interessant eller ikke?  Men kan legge til at jeg og naboen skal litt lenger opp i skauen på lørdag over noen av myrene som er frosset til.  Det er noe skog der oppe som må tas ned så de som vil henge på er mer enn velkommen til det :D  

 

Vi var oppe med 4x4 traktor og den kom seg noenlunde fram så kanskje det er noen land rovere som klarer det og?  vi valgte en litt annen trase enn de tre bilene som kom seg opp sist gang, og det var ganske så morro :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2021 den 17.49, Julius Baardsen skrev:

Siden juletre treffet var sånn suksess så tenkte jeg å følge opp med et vintertreff førstkommende lørdag 13 februar.  

Samme ide, litt småkjøring rundtomkring for de som ønsker det, og stort bål på jordet for resten. Jeg har fått ordnet med ny innkjøring for de som ikke vil sette seg fast i svingen :D

 

Begynner her ute i 12 tiden, og regner med at noen kan ordne med felleskjøring utover fra Bergen

 

Spørsmål eller lignende kan tas i tråden eller pm 

 

Alver er pt gul koronasone men vi har mye plass så skal fint kunne holde en land rover-lengde mellom oss. 

 

Jeg har langt slepetau så den som må dra County opp fra gjørmehullet kan ha betryggende avstand :D

 

GPS: Radøyvegen 1421 

 

 

 

Det passer dessverre ikke for meg denne gang, men tar det gjerne igjen ved en seinere anledning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som tenker ta turen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, county skrev:

Så det er sagt, kom en traktor rett bak, er den man hører lyden av. Stod ved siden av film teamet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Julius Baardsen skrev:

I dag var det bare Oggi som kjørte opp med discoveryen sin.  Imponerende å se hvordan traction control drar bilen fremover. 

Jeg og naboen brukte traktor. 

Der var discoen i sitt rette element :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...