Gå til innhold

RRS 2010-2013 kjøpsråd


lrsg

Anbefalte innlegg

Har fattet litt interesse for Range Rover Sport, nærmere bestemt TDV/ SDV 3.0 utgaven fra 2010-2013. Men finner lite gode tips og råd for kjøp av en slik. Det meste går i nybil vurderinger eller de typiske "bare problemer med LR" påstandene. 

Noen her som kan bidra med mer velfunderte meninger om RRS? 

Jeg har forresten tenkt å holde meg til Disco'en en stund til, men med så lite god info om RRS som bruktbil ble jeg nysgjerrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, lrsg skrev:

Det tenkte jeg ikke over i farten, men det høres jo rimelig ut. Er elektronikken på samme nivå også?

Ja, D4/D3 og RRS er fram til modellår 2014 (nye RRS) teknisk meget like. Discoane fekk aldri TDV8 eller aktive stabstag eller kompressormata V8.  Akselavstand er kortare på RRS, ellers kan du følge kjøpeguide for D4 (for 2010-2013) for alle praktiske formål.  Anbefaler britiske forum for meir info. 

 

Det har av fleire vore antyda at jevnt over er RRS i markedet betre holdt enn tilsvarende Disco. Eg har ingen fakta på dette, men synser gjerne på at RRS eigeren har meir penger og skrur mindre sjøl. Mange nye D4 hadde lette liv som stas/ selgerbil i eit firma mens andre har konstant gått med tung hengar. RRS har muligens vore den foretrukne hytteekspressen. Berre synsing uten tall altså :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...