Gå til innhold

Hvorfor finnes det ikke underseksjoner for P38 og Classic i dette forumet?


thorandre

Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel sitt :)

 

Jeg foreslår at det opprettes egne underseksjoner på samme måte som vi har for L405 og Sport. Da blir det litt lettere å finne fram for brukere som da har Classic eller P38. 

 

Antar at noen med admin-rettigheter må gjøre jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det tidspunktet vi (jeg) begynte med underfora for modeller var det allerede så mange innlegg blandet i hovedforumet at vi vurderte det umulig å sortere dem.  Å lage underfora uten å sortere var uønsket.  Nye tråder ville blitt opprettet over alt.  Nå ser det ikke ut til at det opprettes underfora for nye modeller lenger.

Et annet moment er at mange innlegg omhandler omhandle flere modeller og plassering vil bli vanskelig.  Det er mye teknologi som deles mellom forskjellige modeller.

 

Løsningen er å bruke å bruke "tags" som kan legges inn på hver ny tråd.  Men det er det kun noen få som gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skjønner. Utfordringen er jo at det er vanskelig å skille ut det som er relatert til kun P38, spesielt når man søker. Det går jo an å velge tags som filter når man søker, men brukeropplevelsen er ikke helt tydelig. Det ser ut som om jeg får opp alle innlegg som har tag'en P38 - ikke bare de som treffer det jeg søker på. Men når det er sagt; det ser ut til at de som treffer med søket mitt havner på toppen av søkeresultatene. Og da fungerer det jo på et vis. Jeg tror kanskje ikke det er helt rett fram og forstå det bare :) 

 

Som du nevner er et problem at folk ikke setter tags på sine innlegg. Kunne vi gjort det enklere tro? Eller ev. installert et tillegg for hjelpe til med å legge tags på tråder som mangler? Eksempelvis https://invisioncommunity.com/files/file/7614-advanced-tags-prefixes/ - Med en plugin som den kan man søke opp f.eks. "P38" via admin-sidene og markert en mange tråder på en gang for å sette relatert tag. Ser også ut til å være en løsning for å håndtere duplikate tags. I dag ser vi at det finnes en del allerede. Se vedlegg. F.eks. "p38" og "p38a"

Jeg kunne godt bidratt, om det er behov :) 

Skjermbilde 2021-02-06 kl. 12.45.04.png

Endret av thorandre
Manglet vedlegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...