Gå til innhold

Disco 2, ukjent feil.


suprlite

Anbefalte innlegg

To gule varsellamper dukket opp på dashbordet idag, men nanocom finner ingen feilkoder. De har med høydejusteringen å gjøre, men bilen har ikke gått ned på bumpstops og kompressoren fungerer. Hva kan det være? Edit; nå kjørte jeg en tur, og hver gang jeg bremset fikk jeg tres amigos. Så stoppet jeg i lyskryss og satte bilen i P. Når det blei grønt lys satte jeg den i D igjen. Da gikk den i nødmodus med M+S. Så stoppa jeg bilen utfor biltema nå vil den ikke starte igjen.... 

20210123_141113.jpg

Endret av suprlite
Ting blei værre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem løst. Kjøpte nytt batteri på biltema og satte i - og alle problemene forsvant. Så håper jeg at det var batteriet som er gåent og ikke dynamoen. Men jeg regner med at det er batteriet ettersom det er 5 år gammelt og har vært helt tomt 2 ganger (glemt lysene på ei heil helg x 2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to gule har vel med høyden på SLS systemet å gjøre. Jeg fikk den som viser side til side (Ace) en gang abs sensorenetullet for da klarer den ikke avgjøre hastighet. At din ikke vil starte etterpå og gir M+S tyder vel mer på kabel tull, evt xyz bryter. Men kan være alt fra lav spenning til olje i den røde kontakten. Tror faktisk jeg ville sjekket den først når jeg tenker meg om.

Min ga vann i diesel lampen når jeg hadde olje i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...