Gå til innhold

Termostat Discovery 3 2005-2009


Esten

Anbefalte innlegg

Hallo! 

 

Jeg har planer om å bytte termostat da jeg mistenker at den begynner å bli dårlig. Ser at Skruvat selger løse termostater (uten plasthuset). Er det mulig å dele termostathuset eller er dette en dårlig løsning? Eller i det hele tatt mulig?

Har lyst å bytte hele greia, men finner ikke noen norske sider som selger dette. Bestilte fra Eurodel.no (sikkert ikke en norsk side det heller) men fikk beskjed om at den ikke passet bilen allikevel. Antar at den de selger passer 2009-2012. 

 

Noen som vet om en bra side å bestille dette fra?  Finner jo en del på google, men virker så jalla alle de .co.no -sidene. Grunnen til at jeg vil kjøpe fra norge er kort leveringstid, ikke noe annet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke forundre meg om Erik Winther-Sørensen, gjerne forkortet EWS, har dette på lager.

Nettside: Erik Winther-Sørensen Import (wint-imp.no)

Veldig bra at man ønsker å støtte norsk næringsliv, og i særdeleshet entusiaster som Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte hus m slanger fra uk 

 

Tror eg har et nytt termostat hus u slanger... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...