Gå til innhold

Arb(lignende) fanger til Defender


finnarne

Anbefalte innlegg

Jeg har liggende en fanger som jeg kjøpte litt kjapt av en kar.

Vi hadde vært å lekt oss litt i ett sandtak, og endte opp med å løsne bakfanger og knuse frontfanger. Bakfangeren fik vi greit til , men så var det denne frontfangeren.

Han hadde kjøpt den til en Disco, men når jeg ser på den, så er festene til en Defender. Og den er rett i bakkant, ikke buet som til en Disco.

 

Det er ingen bøyle på den, og selvfølgelig ingen papirer.  Men det er feste til en 8274 vinsj. Jeg hadde tenkt å tilpasse den til en vanlig vinsj, men så dukket det opp en fanger som var til Disco, så da ble det litt lettere.

 

Tipper den gjør seg best til Defender uten AirCon, men det vet sikkert noen voksne bedre. Den er ikke ny, men tilgjengelig.

OM det er ARB eller en lookalike kan andre få bestemme. Det er hull til blinklys, det er faktisk rester av ett på den ene siden, men ingen lykteglass. Og det er forsenking til ARB-merket.

 

Prisforslag 1000kr. Det var vel omtrent det den kostet meg.

 

Det meste av fangeren synlig

2021-01-10 21.20.53.jpg

 

Innfesting type Defender

2021-01-10 21.27.21.jpg

 

Tror disse hullene passer bedre på Defender enn på Disco

2021-01-10 21.27.28.jpg

 

Den bygger litt ut. Her er bilde sånn litt skrått bakfra.

2021-01-10 21.28.07.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ødelegger da ikke salgstråden?

3 timer siden, finnarne skrev:

Tipper den gjør seg best til Defender uten AirCon, men det vet sikkert noen voksne bedre.

Slik jeg tolker det, er du ikke sikker selv, så da er det vel greit å få litt input?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligner veldig en vinsjfanger jeg hadde for lenge siden. Dette er ARB fanger til Defender og Rørene over fanger ble kappet av da de var bøyde og fangeren ble rettet etter en krasj før min tid.. 

Endret av OJG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...