Jump to content
LRforum
turbo

Eiring karosseri

Recommended Posts

Ser det er begynt å eire med 2 sete rad med hjulbuen der sikkerhetsselene er festet. Nesten et lite hull på størrelsen med en 5 krone. Spørsmålet er hvordan skifter man platen?? Må hele bakkassen av. Og hvem selger evt ny plate? 2F44AE28-DA30-4183-9AB2-C4BE3491E4C0.jpeg2F44AE28-DA30-4183-9AB2-C4BE3491E4C0.jpeg
 

7EE9EF3C-F1C2-4FDD-A43D-7474DB5144D4.jpeg

B3129154-DE19-4480-A044-BE4E0624B9EB.jpeg

Edited by turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

En vanvittig jobb hvis du skal bytte hel del.

Blir både gulv og innerskjerm når du begynner å pille der er jeg redd.

Sikkert mer også. Rens godt opp og tett hull med plate og skikkelig antikorrosjonsbehandling.

Husk bilen har to sider.B)

Nedre selefeste er litt forskjellig utformet på bilene her i Norge.

Skjønte det etter rundt 10 biler med baksetemonteringer.

Sjekk baksiden og se om selefestet er svekket pga korrosjonen først.

Du kan evt. flytte festet ditt til nedre deler av C- stolpen og sveise fast eller liste inn et selefeste i bjelken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takker for det Gaute. Da går det et par år til før det kommer opp til vurdering igjen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er du flink med olje o.l. blir det restaureren av museumsgjenstanden som må vurdere utbedring.

Håper vi da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...