Gå til innhold

Varm luft ut av høyttaler


Ivers

Anbefalte innlegg

Oppgraderte Høyttalerene i bilen i sommer. på passasjersiden har høyttaleren plutselig begynt å skurre. Mistenker at membranen har løsnet. Men når jeg holdt hånden over viser det seg at det kommer varm luft ut derfra!? :lol: har en teori om at varmen har løsnet limet som fester membranen og ødelagt hele greia. Noen som har vært borti problemet og har noen tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ivers skrev:

Oppgraderte Høyttalerene i bilen i sommer. på passasjersiden har høyttaleren plutselig begynt å skurre. Mistenker at membranen har løsnet. Men når jeg holdt hånden over viser det seg at det kommer varm luft ut derfra!? :lol:

 

Oj så fint, kanskje det er løsningen på denne tråden:rolleyes:http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/100606-ekstra-varme-i-bilen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Roar Moslet skrev:

Et meget kjent problem. 

Høytaleren er jo montert rett i varmekanalen så et triks er å putte en tupperware bolle eller lignende bak Høytaleren.

Da får Høytaleren et bedre liv og du får bedre luft ut av varmekanalen 

Okay! Sukk.. Så da har det blitt for varmt og høyttaleren er ødelagt antar jeg. Må jo være limet som har løsnet da. Noen som har nevnt om de har fikset høyttaleren av de som har hatt problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har hatt det sånn så lenge jeg har eid bilen.

Alltid noe annet som skjer som må fikses først :lol:

Men høyttaler virker fremdeles hos meg.

 

Akkurat nå, har jeg vann i olja og olje i vannet :D Som sagt alltid noe annet som må fikses først, før komfort ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...