Gå til innhold

Ingen varme på førerside disco4


eliassen

Anbefalte innlegg

Synes  det har vært litt kaldt i bilen i det siste, men ikke kjørt så langt så har ikke reagert på det. Men i dag oppover Hallingdal der gradestokken krøp nedover mot -20 ble det kjølig...

Passasjeren var varm og god, jeg som satt i command position derimot måtte ha på varme i ratt og ræv samtidig som jeg fikk kald blåst i ansiktet.

 

vil tippe at det var en 10 graders forskjell på lufta  på passasjer og fører

 

Så er det noen som har erfaring med manglende varme på på førersiden? Noen tips? 
Ser at noen skriver spjell mens andre sier register.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steppe(r?) motoren som vrir spjeldene.  Bekreftes/avkreftes med avlesing av spjeld-posisjon ved (hhv "varm innstillling" vs "kald innstilling") via IDtool eller liknende. Se i gamle tråder til han jeg bor med (trondshj / link i signaturen min) - han hadde akkurat samme kalde opplevelse på førersiden. 

Endret av yarnslayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det slik i min Disco3. Måtte bytte varmeveksleren før det ble bra. Det kan jo være du har en liten lekkasje og at du har fått luft i systemet. 

Endret av Sten-Th
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...