Gå til innhold

Feste for bensintank (1999 bensin.)


freelange

Anbefalte innlegg

Hei!
Min kjære mor kjører fortsatt sin kjære Freebie. (Winston som den så fint heter.) Meget mulig hennes bil begynner å bli klar for å byttes, men på EU-kontroll var det en del småfeil, blant annet at festene til bensintanken holder på å ruste vekk eller noe. Jeg sjekket på island4x4.co.uk men fant ikke de delee som uten videre. Noen tips? Hun bor forresten i Arendal.

 

Ha en flott helg, med forhåpentligvis mye snø snart. (I følge datteren min blir land roveren glad når det snør! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladvold :lol::lol:

Ja det er ofte slik med Land Rovere, Freelange, at mange knytter positive ting til disse. 

Hadde noen unger med i min i går, på tur til skøyte-isen, og det er artig å høre samtalene går om stort og smått, mye omhandler disse artige kjøretøyene.

Din datter har forøvrig rett, tror alle Land Rovere elsker snø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...